Nog een weekje! - Reisverslag uit Overveen, Nederland van Myrthe Bussink - WaarBenJij.nu Nog een weekje! - Reisverslag uit Overveen, Nederland van Myrthe Bussink - WaarBenJij.nu

Nog een weekje!

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

04 Februari 2013 | Nederland, Overveen

Nog heel even en dan is het eindelijk zover! Mijn reis naar Ghana. Ik kijk er enorm naar uit en het aftellen is dan nu ook echt begonnen! Ik krijg continue aandacht van mijn broertjes en Joosje vraagt steeds of ik al naar Ghana ben geweest. Ik ga iedereen hier missen en ik vind het soms best wel spannend allemaal, maar ik heb er ook super veel zin in! Alle noodzakelijke dingen zijn geregeld en in principe kan ik dan nu ook echt weg. Toen ik mijn visum ging aanvragen drong het pas echt goed tot me door dat ik ook echt daadwerkelijk naar Ghana zou gaan. Dat was me trouwens nog een hele onderneming om dat visum aan te vragen. Er werd 10 keer aan mij gevraagd wat ik nou echt ging doen en hoe lang ik zou blijven... Het ophalen daarentegen duurde 2 seconden, dus toen mocht ik weer naar huis (wat 1,5 uur duurde). Ik heb vandaag de allerlaatste dingen gehaald en ik moet nog maar eens gaan kijken of het in mijn enorme koffer gaat passen. Zoals gewoonlijk zal ik weer veel te veel meenemen, maar dat maakt me niets uit als het allemaal maar past :)

Ik zal in Accra verblijven bij twee gastgezinnen met andere vrijwilligers van Projects Abroad. Ik ben heel erg benieuwd naar de andere vrijwilligers en het land zelf natuurlijk. Ghana wordt ook wel Afrika voor beginners genoemd en dat ben ik zeker, dus ik heb er eigenlijk al het vertrouwen in. Ik kan steeds meer van mijn to-do lijst afstrepen en dat voelt erg goed! Ik vind het een heerlijk vooruitzicht dat het in Accra 33 graden is! (hopelijk is het in mei dan ook wat warmer hier)

Als jullie mij een kaartje of iets anders willen sturen, kan dat naar dit adres:

Myrthe Bussink
c/o Projects Abroad
Private Mail Bag 226
Accra North
Ghana

Ik zal een Ghanese simkaart gebruiken en zodra ik die heb zal ik het nummer op mijn blog zetten. Ik hoop regelmatig een update te kunnen schrijven, zodat jullie allemaal op de hoogte kunnen blijven van mijn avonturen in Ghana.

Liefs Myrthe

  • 05 Februari 2013 - 09:31

    Marleen:

    Oh lieve Myrthe, Ik ben zo trots op je!!!! Dit wordt een geweldige ervaring voor je, wat je leven echt zal verrijken!! heel veel plezier, lieve schat! Heb je daar ook een internet hutje? Dan kunnen we skypen als de stroom generator het doet, haha!! Dikke kussen!!!

  • 05 Februari 2013 - 10:16

    Femme:

    Ohhh myrtie, komt nu allemaal zo dichtbij!!! Heel erg spannend, maar t zal ook een onvergetelijke ervaring worden; weet zeker dat je t heel erg naar je zin zal hebben! Wil je wel echt nog zien voordat je gaat hoor wahhhh!!! Love you! X femmie

  • 11 Februari 2013 - 16:50

    Je Kleine Broertje:

    Zuuuuuuuuuus! Veel plezier in ghana!
    Je veel lievende broertje denkt aan je, en neem ghanese lollie's mee :)

  • 11 Februari 2013 - 20:16

    Feico:

    Hoofd omhoog en ogen open. Geniet! De mensen daar hebben mazzel met jou. Pas goed op jezelf. X
Myrthe

Actief sinds 12 Jan. 2013
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 5072

Voorgaande reizen:

05 Februari 2018 - 31 Maart 2018

Ecuador

12 Februari 2013 - 12 Mei 2013

Ghana

Landen bezocht: